استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

بهترین تور استانبول

همانطور که می‌دانید تور استانبول، یکی از پر فروش ترین تورهای مسافرتی است و شاید بتوان گفت اولین مقصد خارجی برای ما ایرانی‌ها. اما گاهی با انتخاب اشتباه تور، ممکن است سفر به کام شما تلخ شود، از هواپیمایی که با آن پرواز می‌کنیم تا هتلی که در آن اقامت داریم می‌تواند سفر را جذاب و لذت بخش و یا به کابوسی تبدیل کند. همیشه انتخاب تور استانبول، برای گردشگران سخت و مشکل است. از انتخاب تور مناسب تا پیدا کردن بهترین قیمت تور استانبول.

 

علاوه بر این پیدا کردن آژانس هواپیمایی که خدمات تور را به درستی ارائه نماید و دارای پشتیبانی پاسخگو باشد کار آسانی نیست.

معمولا تورهای استانبول دارای کیفیت های متفاوتی می‌باشد و متناسب با نوع هتل، زمان سفر، شرکت هواپیمایی و زمان پرواز و انتخاب بلیط همه و همه در قیمت تور استانبول ترکیه می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. در حال حاضر اکثر ایرلاین‌های ایرانی به استانبول پرواز دارند. از ایران ایر، ماهان گرفته تا قشم ایر، ایران ایرتور و دیگر شرکت های هواپیمایی. البته اگر به دنبال پرواز خارجی باشید، ترکیش ایر نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد هرچند قیمت بلیط آن از شرکت های داخلی گرانتر است.

باتوجه به محبوبیت استانبول و ورود روزانه هزاران گردشگر به استانبول، شرکت های بسیاری با برگزاری انواع و اقسام تورها سعی در ارائه خدمت به توریست ها می‌باشند. اگر به دنبال تور استانبول هستید با واژه های مختلفی نظیر تور ارزان استانبول، تور لاکچری استانبول، تور لحظه آخری استانبول روبرو خواهید شد، اما از میان این همه تبلیغ و شرکت ها چطور می‌توان تور مناسب را پیدا کرد؟

 

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با شهر استانبول، نکات مهم در زمان انتخاب تور استانبول، راه های ارزان گشت شهری در استانبول و در نهایت استفاده بهتر از زمان و هزینه سفرتان آشنا کنیم.

 

چرا استانبول اولین گزینه سفر برای ما ایرانی هاست؟

استانبول (ISTANBUL) همیشه تصویری از یک کلان‌شهر مدرن اما با میراث فرهنگی و معماری شگفت‌انگیز را به ذهن متبادر می‌کند. بازدیدکنندگان در شهری باستانی و در عین حال مدرن، شاهد تلفیقی از تاریخ شرق و غرب به قدمت حدود 2000 سال هستند. این شهر توسط تنگه‌ی بسفر، به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده است و تنها شهر جهان است که در بیش از یک قاره قرار دارد.

تور استانبول از جذاب ترین تورهای گردشگری است که نه تنها ایرانی ها بلکه در بین تمام مردم دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. استانبول بزرگترین شهر ترکیه با داشتن آثار تاریخی و جاذبه های دیدنی و گردشگری و مراکز خرید مدن هر سلیقه ای را راضی نگه می‌دارد، سفر به استانبول دارای ویژگی های بسیاری است از نزدیکی به ایران گرفته تا عدم نیاز به ویزا و هزینه های پایین تر نسبت به دیگر مقاصد اروپایی.

علاوه بر این داشتن روابط نزدیک و تشابهات فرهنگی سبب شده طی سالیان گذشته همواره استانبول به عنوان اولین و بهترین مقصد سفر برای ایرانیان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد