استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

تابعیت ترکیه برای عربستان سعودی

تابعیت ترکیه برای عربستان سعودی


امروزه بسیاری از خارجی ها از برنامه سرمایه گذاری شهروندی ترکیه بهره مند می شوند که به موجب آن سرمایه گذارانی که حداقل 250000 دلار سرمایه گذاری در ترکیه انجام می دهند، حق شهروندی ترکیه را پیدا می کنند.

در 15 سال گذشته، اتباع عربستان سعودی تمایل به زندگی کوتاه مدت یا بلندمدت در ترکیه به خصوص به دلیل داشتن مذهب مشابه با مردم ترکیه داشته اند، به طوری که جامعه و محیط مسلمانی در ترکیه پیدا می کنند. همزمان با شروع برنامه سرمایه گذاری شهروندی ترکیه در سال 2018، اتباع سعودی به جای سفر به ترکیه یا زندگی در ترکیه، ترجیح می دهند همراه با خانواده خود شهروند ترکیه شوند.
چگونه می توان از شهروندی با برنامه سرمایه گذاری برای اتباع عربستان سعودی بهره مند شد؟

برای تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه از طریق سرمایه گذاری، متقاضی باید یک سرمایه گذاری واجد شرایط در ترکیه انجام دهد. انواع مختلفی از گزینه های سرمایه گذاری برای شهروندی موجود است که در زیر ذکر شده است:

    گزینه املاک و مستغلات: خرید یک یا چند ملک (املاک) با ارزش کل حداقل 250000 دلار آمریکا.

    گزینه سپرده نقدی: حداقل 500000 دلار را به صورت نقدی به بانکی در ترکیه واریز کنید، با شرطی که این مبلغ را در حساب بانکی برای دوره 3 ساله بعدی نگه دارید.

    گزینه سرمایه گذاری: سرمایه گذاری ثابت حداقل 500000 دلار در یک تجارت در ترکیه.

    گزینه استخدام: ایجاد یک تجارت در ترکیه و حداقل 50 کارمند.

    گزینه اوراق قرضه دولتی: خرید اوراق قرضه دولتی (ابزار بدهی دولتی) به ارزش حداقل 500000 دلار.

    صندوق/گزینه سرمایه خطرپذیر: سهم صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات یا سهام یک صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاری خطرپذیر را با ارزش حداقل 500000 دلار خریداری کنید.

همانطور که در بالا مشاهده شد، با وجود اینکه گزینه های زیادی برای سرمایه گذاری در دسترس است، ترجیحاً ترجیح داده شده خرید املاک و مستغلات در ترکیه بوده است، زیرا نیمی از گزینه های سرمایه گذاری دیگر هزینه دارد، بنابراین در عمل بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند ملک در ترکیه بخرند. ترکیه باید شرایط سرمایه گذاری برای شهروندی ترکیه را برآورده کند.

پاسپورت ترکیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد