استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

چقدر بودجه برای خرید خانه در ترکیه درنظر دارید؟

چقدر بودجه برای خرید خانه در ترکیه درنظر دارید؟

مزیت خرید خانه با درآمد نقدی این است که درآمد ثابتی خواهید داشت، یعنی اگر ملک را اجاره کنید، تمام کارها را برای شما انجام می دهد! یکی از مزایای آن این است که قیمت اجاره هر ساله طبق قرارداد و مطابق با تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده افزایش می یابد. بنابراین، شما در برابر تورم محافظت می شوید.

با این حال، هنگامی که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع می کنید، علاوه بر هزینه سرمایه، برخی تعهدات نیز وجود خواهد داشت.

مالیات بر درآمد برای درآمد اجاره شما، شهرداری مالیات بر دارایی متولد شده از طرف شما در محل ملک شما، و مالیات خرید و فروش املاک و مستغلات که توسط خریدار پرداخت می شود (در برخی موارد بین خریدار و فروشنده تقسیم می شود) از جمله این بدهی ها هستند.

برای شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، آژانس ها ممکن است کمک کنند. اگر هنگام خرید ملک با یک مشاور املاک کار کرده باشید، کمیسیونی معادل 3 درصد از قیمت خرید ملک دریافت می کند.
مکان مهم است

اگر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را با خانه شروع می کنید، یک منطقه مسکونی با جمعیت زیاد انتخاب کنید. هیچ کس نمی خواهد در مکانی نزدیک به یک منطقه صنعتی زندگی کند. آلودگی هوا، سطح صدا و غیره بر تصمیم خریداران تاثیر می گذارد.

فن آوری هایی مانند استفاده از دیوار صوتی هنوز توسط دولت اعمال نشده است. بنابراین، خرید خانه در نزدیکی یک بزرگراه یا یک جاده شلوغ را توصیه نمی کنیم. به نظر می رسد که این با ایده حمل و نقل راحت در تضاد باشد، اما منظور ما خانه های مجاور جاده ها است. چنین خانه هایی به دلیل سر و صدا باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنان می شود، به این معنی که نمی توانید به راحتی مستاجر پیدا کنید.

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد