استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

ویلاهای استثنایی و مقرون به صرفه با دید دریا در آلانیا – از 225000 یورو!

ویلاهای استثنایی و مقرون به صرفه با دید دریا در آلانیا – از 225000 یورو!
-قیمت ویلا در ترکیه چقدر است؟
-ویلاهای ترکیه در مجتمع‌هایی با باغ‌های محوطه‌سازی شده مشترک و استخرهای مشترک قرار دارند.
اغلب امکانات مشترک دیگری مانند سونا، سالن های ورزشی و زمین بازی کودکان وجود دارد. ویلاهای ارزان در ترکیه با گروه الیت آلانیا

-بهترین شهر برای زندگی و خرید ویلا در ترکیه کدام شهر است؟
آلانیا طبیعتی جذاب و استاندارد خوبی برای زندگی در ترکیه است.

مناظر خیره کننده، دریای دیدنی، کوه و غروب خورشید فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در ترکیه

آلانیا / ویلاهای آفتابی نخبگان

این پروژه بهترین قیمت و زندگی مسالمت آمیز را تضمین می کند و همسایه های متشخص و همفکر را گرد هم می آورد که همگی این سبک زندگی برتر را اتخاذ کرده اند.

آن دسته از ساکنان منتخب که سبک زندگی پین تاتی را اتخاذ کرده اند، سبک زندگی آرام و صلح آمیزی را تجربه خواهند کرد. ویلاهای ارزان در ترکیه

از آگاهی از ضمانت های معوق ارائه شده توسط گروه پین تاتی مطمئن باشید.

واقع در مرکز "توریسم"

این پروژه ساحلی پنج ستاره منحصر به فرد در یک منطقه سرمایه گذاری گردشگری در حال توسعه واقع شده است، این به معنای افزایش سرمایه خوب و بازده بالای درآمد اجاره است. ویلاهای ارزان در ترکیه

گاراژ 1 گاراژ بسته برای هر ویلا فضاهای پارکینگ برای دوچرخه و موتور سیکلت در محل خواهد بود.

 

پاسپورت ترکیه

خرید ملک در ترکیه و دریافت تاپو


اگر به مالکیت ملک در ترکیه علاقه دارید، سرمایه گذاران و صاحبان املاک در ترکیه سوالاتی در مورد سند مالکیت تاپو مطرح کرده اند.

چه معنی تاپو ؛ سند مالکیت در ترکیه "تاپو" نامیده می شود.
- سند رسمی و قانونی برای اثبات حق مالکیت یک ملک است.
اطلاعات مکان، مالک، نوع، اندازه ملک را ثبت می کند.

این سند که یک ملک خاص را تنظیم می کند، مالکیت اموال شخص ذکر شده در سند را تأیید می کند:

اطلاعات مربوط به ملک و شماره های بررسی و تعیین محل ملک.

این سند توسط اداره ثبت زمین در ترکیه تنظیم می شود.

تاپو سند مالکیت ترکیه ترجمه به انگلیسی 

1-Taşınmaz bilgileri mean– اطلاعات ملک، اطلاعات مربوط به آدرس ملک

2-İl mean- شهر

3-İlçe – شهرک

4-Mahalle/Köy – ناحیه/روستا

5-آدا – پلات / بلوک

تاپو سند مالکیت ترکیه

نمونه ترکی تاپو

6-Parsel – Parcel Yüzölçümü – مساحت/اندازه

 

7-Niteliği – چه ساختمان باشد، چه زمین خالی یا زراعی

8-Bağımsız Bölüm – بخش مستقل: اطلاعات مربوط به واحد مستقل مانند آپارتمان، خانه

9-Arsa Payı – سهم زمین (چه نسبتی از زمین متعلق به واحد مستقل است.)

10-متر مربع پروژه – منطقه پروژه
بلوک/Giriş/Kat No – بلوک/ورودی/شماره طبقه
Bağımsız Bölüm No – شماره واحد مستقل

11-Cilt/Sayfa No – جلد/صفحه شماره
Malik bilgileri – اطلاعات مالک: اطلاعات مالکین ملک

 

 

 

12-Adı Soyadı/Baba Adı – نام(های) مالک(های) فعلی و پدرش. بیش از یک مالک می تواند در تاپو سند مالکیت بوقلمون ظاهر شود

13-Hissesi – Share
Tescile ilişkin bilgiler – اطلاعات ثبتی: اطلاعات مکان، قیمت و نوع ملک

14-Taşınmaz Tipi/No – نوع ملک/شماره

15-ادینمه سیبی – دلیل خرید و اینکه ملک به چه کسی فروخته شده است

16-Işlem Bedeli –

17-Konum Bilgisi – اطلاعات آدرس (QR Code)

18-Tescil Tarihi/Yevmiye No – ثبت نام در تاریخ


 


چه افرادی بصورت قانونی می‌توانند در ترکیه ملک بخرند؟

اتباع خارجی که می توانند بصورت قانونی ملک در ترکیه بخرند

قانون مالکیت اجرا می شود، همه خارجی ها حق مالکیت پیدا می کنند

املاک در حال ساخت اکنون با سرمایه گذاری برای شهروندی ترکیه در دسترس است. 

مطابق با اصلاحیه ای که در قانون شهروندی ترکیه منتشر شده در روزنامه رسمی در تاریخ 07.12.2018، تسهیلات جدیدی برای خارجی هایی که می خواهند شهروند ترکیه شوند فراهم شده است. خارجیانی که قصد خرید ملک در حال ساخت را دارند نیز می توانند پس از تنظیم قرارداد از سوی دفتر اسناد رسمی برای فروش ملک و تعهد به خرید ملکی به ارزش 250000 دلار، تابعیت ترکیه را دریافت کنند.


سند مالکیت و گزارش ارزیابی برای اخذ تابعیت ترکیه الزامی بود. هنگامی که مشتریان می خواهند ملکی را از یک پروژه در حال ساخت خریداری کنند، شانس دریافت شهروندی را از دست می دهند زیرا ارزش واقعی ملک، ارزش اعلام شده در گزارش ارزیابی نیست زیرا پروژه تکمیل نشده است. اکنون این قانون با آیین نامه جدید حذف شده است. تعهد محضری خرید ملک در هنگام خرید ملک از پروژه در حال ساخت کافی است.


طبق بخشنامه منتشر شده در روزنامه رسمی ترکیه در ماه های گذشته، روند اخذ تابعیت ترکیه با کاخش محدودیت های شهروندی تسهیل شد  . مبلغ سرمایه ثابت برای اتباع خارجی که حق شهروندی ترکیه را دارند از 2000000 دلار به 500000 دلار کاهش یافت. – مبلغ پیش بینی شده برای اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک از 1.000.000 دلار به 250.000 دلار کاهش یافت. - سقف استخدام از 100 نفر به 50 نفر کاهش یافت.

تابعیت ترکیه با تعهد خرید ملک محضری

در تاریخ 07.12.2018، فصل جدیدی که به این مقررات اضافه شده است، سهولت جدیدی را برای کسانی که می خواهند تابعیت ترکیه را دریافت کنند، فراهم می کند. خارجیانی که قرارداد فروش ملک را با دفتر اسناد رسمی تنظیم می کنند و متعهد به خرید ملکی به ارزش 250000 دلار می شوند، می توانند تابعیت ترکیه را دریافت کنند. عقد محضری مبنی بر اینکه فروش ملک به صورت نقدی انجام می شود و تعهد به عدم واگذاری یا ترک قرارداد تا سه سال کافی است. علاوه بر این، خارجیانی که ملکی را از پروژه های ناتمام یا خارج از طرح خریداری می کنند نیز می توانند برای شهروندی درخواست دهند.

بر اساس تصمیم جدید منتشر شده در روزنامه رسمی ترکیه؛

  • تعهد خرید ملک به ارزش حداقل 250000 تومان.
    • تعهد اموال باید توسط دفتر اسناد رسمی تنظیم شود.
    • در قرارداد محضری باید قید شود که ملک تعهد به مدت 3 سال فروخته نمی شود.
    • تعهد خرید ملک برای پروژه های در حال ساخت یا خارج از طرح نیز معتبر است.
  • —————————————————————————————————————————————————— ——

8 آگوست 2012 / ALI ASLAN KILIÇ, ANKARA یک قانون جدید - که اغلب به عنوان قانون متقابل نامیده می شود - در نظر گرفته شده است که به خارجی ها اجازه می دهد خرید خانه در استانبول کنند، حتی اگر ترک ها از همان حقوق در همان کشورهای خارجی برخوردار نباشند. موثر واقع شده است.

اردوغان بایراکتار وزیر محیط زیست و شهرسازی روز چهارشنبه در نشست خبری با اعلام اجرای این قانون گفت: اکنون شهروندان 183 کشور می توانند دارایی در کشور ما داشته باشند.

در اوایل ماه مه، مجلس لایحه فروش زمین به خارجی ها را تصویب کرد که الزام متقابل را حذف کرد و محدودیت اندازه زمین قابل خرید توسط خارجی ها را به 30 هکتار افزایش داد. رئیس جمهور عبدالله گل زمان زیادی برای امضای این لایحه به قانون نگرفت و سپس روز دوشنبه در روزنامه رسمی منتشر شد.

قانون جدید قوانین سند مالکیت را اصلاح می کند و شرایط متقابل قبلی را تغییر می دهد، که حکم می کرد شهروندان 89 کشور حق مالکیت در ترکیه را ندارند زیرا اتباع ترکیه حق مالکیت در آن کشورها را ندارند. از جمله این کشورها روسیه، کشورهای خلیج فارس و جمهوری های ترک آسیای مرکزی بودند.

بر اساس قانون جدید، افراد و مشاغل خارجی موظفند طرح های پیشنهادی خود را برای زمین های خالی ظرف دو سال پس از خرید زمین به وزارت بایراکتار ارائه کنند. در صورت تایید وزارتخانه، پروژه برای نظارت به اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ارسال می شود.

با معرفی این قانون، انتظار می‌رود قیمت املاک و مستغلات در سراسر ترکیه، به ویژه در استانبول و کمربند جنوبی بسیار گردشگری این کشور افزایش یابد. احمد تملتاش، رئیس سرمایه گذاری املاک و مستغلات TAB در بیانیه ای که اواخر ماه مه از دفتر خود منتشر کرد، گفت که این امر به افزایش 200 درصدی قیمت املاک در استانبول کمک می کند. وی گفت: «قیمت یک مترمربع ملک احتمالاً در مدت کوتاهی به 6000 تا 7000 دلار از سطح 2000 دلار فعلی افزایش خواهد یافت.» او معتقد است که بخش‌های خاصی از استان بیشترین افزایش قیمت‌ها را تجربه خواهند کرد. وی آتاشهیر، مسلک، چکمکوی، سانجاک تپه، کارتال، پندیک و هالکالی را نمونه‌هایی از بهترین محله‌های استانبول برای سرمایه‌گذاری نام برد.

بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی ترکیه، قیمت مسکن در ماه جولای با نرخ سالانه 11.68 درصد افزایش یافته است در حالی که تورم مصرف کننده در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته به طور متوسط ​​9.07 درصد بوده است. بر اساس گزارش انجمن شرکای سرمایه گذاری املاک و مستغلات (GYODER)، 96000 واحد مسکونی در سه ماهه اول سال 2012 فروخته شد که 5.5 درصد بیشتر از یک سال قبل است.

ترکیه بین سال های 2003 تا 2008 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در املاک و مستغلات جذب کرد. این رقم در سال گذشته 2 میلیارد دلار بود. ناظران بازار انتظار دارند هجوم سرمایه‌گذاران خارجی پیش‌بینی‌شده به بازارهای املاک و مستغلات ترکیه می‌تواند پس از قانون جدید سالانه ۵ میلیارد دلار فروش ایجاد کند.


 


استانبول شهری به قدمت تاریخ

استانبول شهری به قدمت تاریخ

تاریخ موجودیت استانبول به چهار دوره روم شرقی ، امپراتوری روم شرقی ، امپراتوری عثمانی و تاریخ جمهوری ترکیه تقسیم می شود ؛ از 6700 سال قبل از میلاد مسیح مردمانی در ان شهر سکونت داشته و زندگی می کرده اند و به دلیل موقعیت استراتژیک این منطقه و قرار گرفتن آن در کنار تنگه بسفر از قرن 7 قبل از میلاد با دخالت یونانی ها ، ساخت و سازهایی در این شهر زیبا شکل گرفته شد و با افزایش مبارزات قدرت در امپراطوری رم در اواخر قرن دوم ، پس از امپراتور شدن سپتیموس سوروس بازسازی شدو اینکه در قرن 4 امپراتوری به حدی گسترش یافت که دیگر رم به عنوان پایتخت مناسب نبود ، به همین دلیل امپراتور کنستانتین ، پایتخت را به بیزانس تغییر داد که در نهایت به قسطنطنیه تغییر نام پیدا کرد ، در ضمن پس از آنکه امپراتوری رم به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم شود ، امپراتوری غربی از هم پاشید در حالیکه قسطنطنیه پایتخت امپراتوری رم شرقی شد و تا هزار سال بعد از آن نیز باقی ماند و قدرت پیشتاز در اروپا شد که از بناهای قابل توجه آن می ‌توان اشاره کرد به مسجد ایاصوفیه که نماد رهبری کلیسای ارتدکس یونانی نیز بوده است .


در طول تاریخ حمله اعراب همیشه یک تهدید ثابت بشمار می رفت و بیزانس هم از این تهدید مستثنی نبود و تهاجماتی مانند جنگ ‌های صلیبی چهارم در سال 1204 باعث تضعیف آن شده بود و در نهایت پس از 53 روز محاصره ، عثمانی در سال 1453 آن را فتح کرد و استانبول زیبا بوجود آمد و نیز امپراتوری عثمانی تا قبل از جنگ جهانی اول به تاخت و تاز خود ادامه داد و بر سر قدرت بود تا اینکه از نیروهای متفقین شکست خورد وتا زمان تاسیس جمهوری ترکیه در سال 1923 توسط مصطفی کمال آتاترک اشغال و خرابی در این سرزمین ادامه داشت و دقت داشته باشید که آتاترک پایتخت دولت جدید را به آنکارا منتقل کرد و هم ‌راستای غربی‌ها آغاز به مدرن کردن دولت نمود ولی استانبول همچنان به وسیله بلوارها و میدان‌ های عمومی جدید در دهه 1940 و 1950 به توسعه خود ادامه داد بطوریکه در دهه 1970 جمعیت استانبول به سرعت افزایش پیدا کرد و در نهایت به یکی از کلان‌ شهرهای بزرگ جهان شناخته شد .

https://pintati.com/


گزینه های سرمایه گذاری در ترکیه

گزینه های سرمایه گذاری

مقرون به صرفه ترین گزینه برای سرمایه گذاران برای واجد شرایط بودن برای برنامه شهروندی ترکیه، خرید ملک در این کشور با حداقل ارزش 250000 دلار است. ملک را می توان برای تامین درآمد اجاره اجاره داد. پس از 3 سال از اخذ شهروندی، سرمایه گذاران می توانند ملک خود را مجدداً بفروشند. سایر گزینه های سرمایه گذاری جایگزین شامل راه اندازی کسب و کار و همچنین سپرده نقدی است.

  • انتخاب 1

    250000 دلار - دارایی

    • خرید ملک مسکونی یا تجاری
    • ملک را می توان برای درآمد اجاره داد یا بعد از 3 سال فروخت
    • سرمایه گذاران تنها به سرمایه گذاری در یک ملک محدود نمی شوند و حق دارند چندین ملک را خریداری کنند
  • گزینه 2

    500000 دلار - سرمایه گذاری نقدی

    • سرمایه گذاری دارایی ثابت مورد تایید وزارت صنعت و فناوری
    • سپرده گذاری 500000 دلاری در بانک ترکیه برای حداقل 3 سال
    • اوراق قرضه دولتی با پتانسیل دریافت سود به عنوان درآمد. سرمایه گذاری به مدت 3 سال نگه داشته شود