استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

قیمت مسکن در استانبول و ترکیه

قیمت مسکن در استانبول  ترکیه

123731 خانه در ترکیه تا ژوئن 2021 فروخته شده است. با وجود کاهش 29.1 درصدی نسبت به سال گذشته، این رقم همچنان بالاترین میزان در 9 ماه گذشته است.

استانبول با 19.2 درصد فروش در این شهر پیشتاز است و پس از آن آنکارا با 9.9 درصد و ازمیر با 5.6 ​​درصد قرار دارند. کمترین تعداد فروش در حکاری، اردهان و بایبورت گزارش شده است.

نمایندگان صنعت تاکید کردند که قیمت ها مطابق با تقاضای رو به رشد در بازار املاک ترکیه افزایش خواهد یافت.

از آنجایی که در ماه مه قرنطینه وجود داشت، گرافیک فروش در ماه ژوئن امیدوارکننده بود.

مکان های نزدیک به فرودگاه ها با قیمت های پایین تر در استانبول ترجیح داده می شوند.

با این حال، پروژه‌های مسکونی شرکت‌های معروف در بازار املاک و مستغلات ترکیه بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها تقاضا را دریافت می‌کنند.

کسانی که املاک خارج از استانبول را خریداری می کنند به سمت مناطق مختلف پروژه این شرکت ها گرایش پیدا می کنند. بسیاری از خریداران برای خرید املاک در کوجایلی، مرسین، اسکی شهیر و قونیه انتخاب کردند. اما به طور کلی، مردم همچنان استانبول را به شهرهای دیگر ترجیح می دهند و در نواحی بیشتر یا شهرهای نزدیک استانبول ملک می خرند.

به طور خلاصه، عادی سازی فروش مسکن در بازار املاک ترکیه را افزایش می دهد. در طول قرنطینه، خریداران در گشت و گذار در املاک یا کاوش در منطقه با مشکلاتی مواجه شدند. چنین مشکلاتی دیگر مطرح نیست. در عین حال اکثر خریداران بر این باورند که قیمت ها کاهش نمی یابد که به شدت بر افزایش فروش تاثیر می گذارد.

بیایید مثالی بزنیم: تصور کنید یک ملک 10000 پوندی از یک پروژه 2 ساله خریداری شده است. هزینه بازسازی آن 13000 تومان خواهد بود بنابراین به قیمت 15000 تومان فروخته می شود. بر این اساس، این افزایش حتی بیشتر ادامه خواهد داشت. حداقل 600000 خانه جدید در ترکیه درخواست شده است. عرضه در خانه‌های نوساز کم می‌شود و خریدارانی که قیمت‌ها را در املاک دست دوم می‌بینند، به سمت املاک دست دوم در بازار املاک و مستغلات ترکیه گرایش پیدا نمی‌کنند.

خرید خانه در استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد