استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

عاقل باشید و در خرید ملک عجله نکنید

عاقل باشید و در خرید ملک عجله نکنید

همانطور که می بینید انتخاب ملک در ترکیه بسیار به هدف بستگی دارد. به عنوان مثال. سرمایه گذاران باید تصمیم بگیرند که به کدام مقصد بروند - شهرهای شلوغ یا شهرهای ساحلی که هر کدام از آنها مزایایی دارند - درآمد منظم از اجاره های تمام سال یا اجاره تابستانی با فرصتی برای گذراندن تعطیلات خود در ملک. کسانی که به ترکیه نقل مکان می کنند باید ابتدا سبک زندگی و ارتباط با جوامع مهاجر را در صورت نیاز انتخاب کنند.

قیمت خانه در ترکیه هنوز در مقایسه با کشورهای دیگر مانند اسپانیا یا پرتغال بسیار رقابتی است، اما از آنجایی که تقاضای بین‌المللی برای املاک ترکیه در حال افزایش است، ممکن است با قیمت‌های غیرمنتظره‌ای بالا روبه‌رو شوید - همیشه محلی‌هایی وجود خواهند داشت که می‌خواهند از «هیچ چیز» خارجی درآمد بیشتری کسب کنند. . بنابراین، به شخصی نیاز دارید که بتواند در این فرآیند به شما کمک کند تا در مورد ویژگی‌های بازار و راه‌های مذاکره در مورد قیمت و شرایط مشاوره دهد. و البته، شما نیاز به فردی دارید که به زبان ترکی صحبت کند، این برای هر کسی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارد واقعاً ضروری است.

مانند همیشه، پیشنهادات ملک را از چندین آژانس بررسی کنید، قیمت آنها، تمام هزینه ها و شرایط اضافی را مقایسه کنید و انتخاب درستی داشته باشید. در حال حاضر این یکی از معدود بازارهایی است که پتانسیل بالایی دارد و از رکود و بحران املاک و مستغلات فاصله دارد.

خرید خانه در استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد