استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

محله های استانبول

سلطان احمد

موزه ایاصوفیه، بنای تاریخی که بیشترین تعداد گردشگران از آن بازدید می کنند، بنای تاریخی است که تاریخ را روشن می کند. این شهر در فاتح واقع شده است که منطقه ای را پوشش می دهد که شهر استانبول در شبه جزیره تاریخی معروف تأسیس شده است.
میدان تقسیم و خیابان استقلال

پرجنب‌وجوش‌ترین مناطق استانبول، خیابان استقلال و میدان تقسیم قرن‌هاست که مرکز زندگی شبانه بوده است. این خیابانی است که هرگز نمی خوابد و یکی از باحال ترین محله های استانبول است.

تصور کنید در حال کاوش در خیابان استقلال، تور کاراکوی و در نهایت زندگی در شب Nevizade هستید! بی اوغلو، منطقه معروف تفریحات شبانه، نمونه بارز جالب ترین محله های استانبول است که نمی توان آن را توصیف کرد و فقط تجربه کرد.
گالاتا

برج گالاتا به عنوان قدیمی ترین برج جهان شناخته می شود. برج گالاتا که از سال 528 خط افق استانبول را زینت می دهد، هنوز آنقدر قوی به نظر می رسد که می خواهید در مقابل آن تعظیم کنید. همچنین به دلیل ارتفاع 69.9 متری قابل توجه است.

کاوش های باستان شناسی انجام شده در گودال های روی زمین، جمجمه ها و استخوان های انسان را نشان می دهد که نشان می دهد زیرزمین برج در گذشته سیاه چال بوده است. بر اساس محاسبات استاتیک، وزن این برج 10000 تن است و علیرغم طراحی ساده، بسیار باشکوه است.

برج گالاتا در ناحیه گالاتا در سمت پایین بی اوغلو و سمت بالایی کاراکوی واقع شده است. می توانید با پیاده شدن از مترو در ایستگاه شیشانه و پنج دقیقه پیاده روی در خیابان استقلال به برج برسید. اگر از کاراکوی می آیید، می توانید فونیکولار تونل را انتخاب کنید و پنج دقیقه بعد از رسیدن به تکسیم پیاده روی کنید. قبل از دیدن گالاتا، یکی از جالب ترین محله های استانبول، سفر خود را به پایان نرسانید.

 

راهنمای سفر به استانبول با پین تاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد