استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

استانبولگردی

این بلاگ برای معرفی کشور ترکیه و شهر استانبول هست

۳میلیون گردشگر در خیابان استقلال


چگونه می توانید 3 میلیون نفر را در همان خیابان بسته بندی کنید؟ این همان اتفاقی است که هر روز و در هنگام معاملات در این خیابان بزرگ خرید استانبول می افتد. این خیابان با داشتن مغازه ها ، کتابفروشی ها ، گالری های هنری ، تئاترها ، کتابخانه ها ، کافه ها ، میخانه ها ، کلوپ های شبانه ، شیرینی فروشی های تاریخی ، رستوران ها و کافی شاپ ها با 360 درجه نمای استانبول ، اقامت شما در استانبول است.


اگر از ازدحام جمعیت متنفر هستید ، این مکان ممکن است برای شما مناسب نباشد ، اما ساکنان استانبول بسیار ساکت و مودب هستند و این جمعیت عظیم نه ظالمانه است و نه آزار دهنده و بیشتر با نشاط و سرزنده.


این خیابان به طول یک کیلومتر به میدان تقسیم به Karaköy می پیوندد و بنابراین شهر مدرن را به شهر تاریخی متصل می کند. در پایین خیابان در همسایگی تونل می توانید دومین ایستگاه قدیمی زیرزمینی جهان را کشف کنید (Tünel ، ایجاد شده در 1875).

خیابان استقلال با پین تاتی


 


این خیابان فقط یک خیابان خرید نیست ، همچنین توسط بسیاری از ساختمانهای مهم ، مساجد ، کنیسه ها ، کلیساها (ارتدکس ، ارمنستان کاتولیک ، ...) و م institutionsسسات دانشگاهی از کشورهای مختلف اروپا و همچنین سفارتخانه ها و کنسولگری ها احاطه شده است. گاهی اوقات با خیابان شانزه لیزه مقایسه می شود اما احتمالاً با بسیاری از گالری های فرعی و خیابان های خرید تنوع بیشتری دارد. نام آن «Istiklal» در زبان ترکی به معنای «استقلال» است و یادآور پیروزی در جنگ استقلال ترکیه است.

از تراموا کوچک قرمز استفاده کنید و خود را در استانبول آن دوران غرق کنید. اگر پیاده روی را ترجیح می دهید ، در پیاده رو بمانید و از راه رفتن در وسط خودداری کنید ، تراموا هرگز دور نیست.


 نحوه رفتن: خیابان عابر پیاده. ساده ترین راه این است که از میدان Taksim عبور کنید ، یا از Karaköy (توقف Karaköy ، خط آبی) ، به سمت برج Galata ، از طریق خیابان های خرید در محله Tünel ادامه دهید تا به Istiklal Caddesi برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد